Sunday, January 23, 2011

PERSOALAN








Something i like to share again and again. bahhaaa. lawak weh Dr Bong ni. This is just fake, not for real. So, guys dont take it seriousss. Buat lawak bodoh je pon. Have fun!











Rasa bersalah rasanya membuang masa Dr,tapi saya amat memerlukan jawapan dari Dr. Saya merupakan pelajar di sebuah universiti awam di ibu negara, apa yang bermain di minda saya sekarang adalah dalam dilema untuk memilih teman lelaki.saya adalah model sambilan.ramai photographer memilih saya untuk menjadi model mereka,dan tak dinafikan ada dikalangan mereka yang menaruh perasaan pada saya dan tidak termasuk rakan sekelas dan universiti saya.  tapi saya meminati salah seorang tenaga pengajar di Uni ini,tapi dia sudah berkeluarga,patutkah saya meluahkan perasaan saya atau lupakan niat demi menjaga kebahagiaan Lelaki itu.terima kasih Dr Bong 
Model Rupawan (Shah Alam,Selangor) 


Cik Model, kalau setakat jadi model untuk photographer noob tu tak perlu la nak buat kenyataan kononnya cik ni model sambilan la ape la. selalu aku tengok yang kena upah dengan "PHOTOGRAPHER" ni semuanya hodoh-hodoh belaka.serious.pakailah 1Ds,5D markII,Nikon D3 atau D3X,Hassy mahupun kamera HD,takkan berjaya mengubah status anda menjadi Model Rupawan pun.editlah pakai Literoom,capture one pro mahupun Photoshop CS5,percayalah..realitinya,anda masih hodoh.ko punya soalan tadi malas aku nak jawab,ko pun da besar panjang.ada ke nak kacau rumah tangga orang,ko bajet fasha sandha la.blah. 


Hai Dr Bong, banyak buku dan ruangan saya dah baca tapi ruangan Dr Bong sahaja yang menarik perhatian saya. Saya merupakan pelajar popular di kolej saya. Saya boleh dikatakan agak kacak dan bertubuh sasa. Apa yang merunsingkan saya ialah saya menghadapi dilema untuk memilih dengan siapa saya patut bersama.Semalam Shima luahkan perasaan dia kat saya. Hatinya tepikat lepas dia menghadiri sesi latihan tarian saya. Tapi hari sebelumnya Adiliana memberikan sebuah kereta BMW M3 dan mengatakan dia cintakan saya. Dia terpesona dengan kebolehan saya bermain kayu tik tok sewaktu persembahan teater Lelaki Hutan Gay. Saya tak keruan. Tolong saya Dr Bong, siapa yang patu saya pilih.Semua pun cantik,semua pun menarik,tapi seperti yang Dr Bong sedia maklum,saya agak kacak orangnya dan bertubuh sasa,jadi saya mahukan wanita paling sempurna buat saya.
Jejaka Jambu Dilema (Telawi Road,Bangsar)



bhahahaaa. oi Dr. ! WTF.