Saturday, July 28, 2012

Assalamualaikum. Selamat berpuasa to all of you especially Mom and Dad, brothers & sisters and all of my handsome and pretty friends. Semoga semua amalan kita diberkati hendaknya. Insha-Allah. Amin :)

Oh I hava a big dream to have my own house. Tempat berlindung, tempat membina kebahagiaan, tempat berteduh, tempat mewujudkan suasana gembira, tempat menenangkan fikiran, tempat menyendiri, tempat berlari-lari, tempat buat hal sendiri, tempat melakukan ibadah, tempat bagi semua orang rasa gembira bila orang ada kat tempat tu. Ahah :D And I'm in love with this decoration , all set is off white ! Cantik betul !
















This one kalau buat untuk first night okay gak en, so, he will know that which side he could sleep. Ahahahahahahahaha ! :P




And this one is my favourite ! Nakkkkkk bilik macam ni pleaseeee ! Sejuk je mata memandang kann. Nak kumpul duit dari sekarang ! Go go Emmmmaaa !

* Oh, no copyright infringement intended on pictures. I don't own all these pictures or the bedroom LOL Sources : Google


ASSALAMUALAIKUM WBT ;)