Monday, May 16, 2011

Resepi Triffle

Hello wellooo momma mia! Im deserved to reblog this recipe. Because one of my fav's. Triffle maybe means for tiga lapisan kek kot. KOT LA. Actually, tak macam complete I buat semalam wth my sister and niece. But, I try je guna bahan yg ada kat rumah untuk basahkan tekak. Heee.

Ingredients :


Spongue cake (any flavour, yr fav one lh)
Powder of fresh milk full cream (Kalau susu tepung baby lagi sedaap tau :D)
Custard powder (actually don't know what to called this thang)
Icing sugar
Fruit cocktail 
Peach cocktail
Konnyaku Jelly
Hersey's Syrup (Strawberry)


My godness, senang gila kot nak buat those thing. Let's start bebeh!



As I explained above :D


Samalaa benda ni, saja nak showing off :D



OMG, creamynyaaaa! Mwahahahahaaaa !







Iskkkkkk, yummaaaaaaaaayhh, terror terror Emma, yayyyyyy! I'm chef of the world, cehh, padahal buat benda alah ni jee. Okay, nice try of me. *Puji diri sendiri digalakkan kasi semangat ohh*


 Byee ;)*