Friday, January 7, 2011

I lovehate Kids !

Eheeyy. Assalamualaikum wbt. 
Im happy with kids. Doesn't mean saya ni kumpulan emak emak yeh. Bagi orang yang berkahwin for sure teringin gilaa ada anak. *yang belum berkahwin pun ;pp* Ada suami tak kesah nak anak berapa-berapa pun, tapi ada jugak yang merancang nak banyak-banyak. Ohhoooooi! No comment. Btw, Iam unmarried. Boleh? HAHA. Saya di lahirkan sebagai anak bongsu, so tak ada adik-adik nak bermain dengan saya kat rumah. Tapi takpe lah hati senang sikit. Sebab saya jenis kadang-kadang suka gila budak-budak - kalau comel dan dengar cakap. Dan saya boleh jadi benci gila dengan budak-budak kalau tak dengar cakap dan nakal yang overdose hyperactive gila gila punya. Tak baik cakap macam tu, bakal anak aku nanti macam mana lah kan lagaknya. Tapi, alhamdulillah saya ada anak-anak saudara yang comel, cantik, handsome, nakal, gedik, dan apa-apa lagi. Happy apabila bersama dengan mereka. Happy sangat tawwwww! ;PP

Saya ada dua orang anak saudara yang masih kecil. Macam-macam lah benda yang menggelikan hati dan menyakitkan hati yang diorang buat kepada makcik saudara yang kecil tak berupaya ni. haha. Budak Fieshan ni memang cerdik gila kot bercakap.


Ada satu hari saya buat-buat tido bila dia ondaway masuk bilik utk kejut saya.

Fieshan      : Maashu bangun lh, nak keluar pergi makan.

Saya buat-buat tido je. HAHA. Then, saya bangun kejap. Senyumm. Patu dia suruh tido balik. Pekehe budak ni? So, kita tido ajelaa. Andddd

Fieshan     : Maashuu, maashuuu bangun, kereta Papa terbakar

Bukan terkejut pasal kereta terbakar tapi idea dia membikin cerita macam dah dewasa sangat. Padahal baru 5 tahun ;P

Satu lagi yang kelakar ayat dia memang tak boleh blah betul bila dia cakap GIGI ADIK LAPAR LAH, PERUT ADIK PENING. HAHA. Cerdik tapi confused. Kesian.



Muhammad Fieshan Adrian bin Khairul Akmal | 5 tahun | Lelaki | Smart Reader School |  Gombak | sedikit nakal dan mengada-ngada macam perempuan ;p | tak comel sangat T,T











Aliya Qaisara binti Shukor | 1 tahun 5 bulan | Kuantan | periang | gedik sedikit | comel lah | mix  Indian + Malay | Rambut masih tak tumbuh | & Iloveyou 













*Ada lagi tiga orang anak saudara, tapi semua dah besar :)


Gambar diorang kecik kecik. Comeel
Tapi tak sempat nak nakal , sebab maksu dia pun sama naik time camni ;p



Saufia | Ammar | Luqman



With Love,

EmmaKamal