Sunday, December 12, 2010

Ku berlari Ke Pantai Setiap bulan.

Hello hello friends :)

Oh gila bosan saya duduk rumah sepanjang cuti ni. Eh tak, sebenarnya menganggur. Last weekend abang kesayangan saya balik Kuantan bersama keluarga dia. Heheeeeee. Lepas rindu mashuu kat Pican eh. HAHA! Pican ni bukan buah buahan ye, tapi dia adalah my bambee shorty nephew. - Muhammad Fieshan Adrian bin Khairul Akmal. Sempat saya tanya dia,

SAYA   : Pican sayang mashuu takk ? *habis manja dah ni* HAHA

PICAN : Sayangg!

SAYA  : Mashu cantik takk ? *soalan dah mengada gila ni.

PICAN : Cantikkk ..... (Tapi nada mengada gila!)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA! Saja je nak kasi hot cerita kat sini. Actually, setiap hari kalau jumpa dia memang saya akan tanya benda tu. Alah, siapa lagi kan yang kita nak tanya, boyfie takde, so, I tanya anak sedara ajelaa kan. Heheeeww!


Ahaa, kebetulan abang dah balik for sure dia pergi mana mana akan ajak adik kesayangan dia ni. Saya ni kalau tempat best nak la ikut, tapi kalau dia ajak pergi jenguk saudara mara. ehehh, takpelah. Lebih best melalak kat rumah dari ikut sebab for sure kalau pergi my cuzie bukan ada. Nak berborak dengan mak cik dan pak cik, jangan harap. Saya ni tak reti nak berborak style diorang. huhuu ;) My abang ajak kami pergi pantai! actually setiap kali dia balik Kuantan mmg dia akan pergi pantai. haha! saja nak selok gebang kat sini. woot woot! Sebab apa dia dan sefamily akan pergi ke pantai ? Sebab Kuala Lumpur takde pantai. ahha. kesian betul. Tapi sebenarnya nak mandikan anak dia yang sorang tu je. Orang kata mandi pantai buat kulit cantik, maybe anak dia banyak kurap. Tak cukup cantik lagi kulit tu ahha. So, once datang sini memang akan kenakan badan si Pican ni dengan air lauuuuuuuuuut. 


Ohh, pagi pagi lagi dah kena kejut bangun sebab nak pergi pantai. Gila ke apa pergi pantai pagi time matahari terbit camni. Mahu terbakar kulit suam-suam putih aku ni. Hishh, ingatkan petang time angin mendayu tuu. Hermmmmmmmmmm. Kita follow sajalah, dari menggemukkan badan atas katil Liverpool ni.. HAHA. Okay pagi yer saya pergi pantai ni. Pagi. Pukul 10 pagi. Jadi, kena lumur Vaseline sampai separuh botol kat badan! Takpun pakai baju lengan panjang yg tebal. Alahaaaai.


And di pagi itu tak menyempat nak tolong pun mak masak. Takpe takpe. Ibu saya chef profesional kalah hotel sejuta bintang nuuhh. heeee. Anak diaaaa.... BAKAL (!). Tapi untuk bakal suami saja. Eh, berangan!


Lokasi : Pantai Sepat, Kuantan Pahang. 
SAYA. Abah. Mak. Abang. Kakak Ipar. Fieshan. Pembantu. 
Ohh gambar ayah saya tiada di dalam ni. Sebab dia lah tukang tangkap. Dan bibik pun kena paksa dengan aku tangkap gambar kat pantai! Tapi tadek satu pun lawo, potong gaji. HAHA


Okay tataplah muka si budak bangun pagi . Uhhhhhhhhh xDD



OKAY READY, SET, GO! 


HAHA! OKAY, JANGAN KETAWA AND NAK TGK DEKAT2x SAMPAI JULING
OFCOURSE LAH KENA CENSOR ! Budak ni mmg mandi secara 'naked' aritu. HAHA!



Depa dok sebok mandikan budak kecik tuu, saya apa lagi menghabiskan sisa lapang bersama bibik. HAHA





My favourite part! Makan makan! hahaa



Inilah Pican. HAHA. Weh, muka belakang tu macam makcik2x dah kot. Memang, saya memang makcik budak kecil ni. HAHA



Sama naik jugak. haha. Buai lajuu2x. Gila main benda ni pun boleh sakit satu badan tau tak. haha. Tapi best! Siapa nak ajak date, lokasi kat sini boleh tahannn. HAHAAA


Kegembiraan terserlah pada Pican. haha! Oh she's my sis in law.



Penat. Mengantuk. Bye!