Tuesday, July 19, 2011

Hushh Hushh!

No idea why Hushh hushh. Maybe tengah mengeluh kot. Apeela nasib kan asyik org salah anggap. Hmphh! Bila aku ada connection with HIM (random guy whoever I be friend) , adalah nanti-nanti angin pokok daun semua goyang and start cerita 'Gossiping Girl and Boy'.


Tapi setelah sekian lama bergelumang dengan semua ni aku macam lali kot. HAHA. Gila tak annoying bila orang tuduh benda yang i never expected. Erghh, aku masih sedar diri dan kenal diri aku ni.

Trust me I'm not random girl who easily  fall in love with someone tapi adalah akan terpana sekejap kalau tetiba jumpa hottie seperti Matt Lanter tu kan. And trust me, if he's belong to someone. Aku sumpah tak akan ada niat nak merampas ke apa. Ya Allah, jauhilah aku dari benda-benda camni. Even, if you re my past, aku tak akan sesenangnya nak terima sedangkan dia ni dah berpunya. Oh and aku bukan nak cakap pasal sesiapa, tapi sometimes this thing just killing me. Aku tanak terjebak dalam apa-apa hal relationship orang lain.  

Please lah wehh.

Tapi aku respect kalau orang yang tanya tu dengan cara baik. Aku pun layan baik la. Even aku rasa, "amenda dia ni, aku tak tahu apa-apaaaaaaaaa! Aaaaaaaa tolong!" And that's why guyssssssss, if one of you ada yang terasa bila tiba-tiba aku tak layan kau orang tu, itulah sebabnya. Aku tanak terjebak. Kalau Gf korang sporting macam Girlfriendssssss aku takpe. Ni ambil gambar sama-sama pun nak kecoh sampai gaduh-gaduh tarik rambut *oh, itu bayangan je*. So, immature then memang aku angkat kaki dulu okay. Okay ni contoh message yang aku dapat kat Facebook aku la, yang orang lain tak perlu kot. Sebab mulut agak kepuakaan ;p Tapi yang ni aku bukan nak aibkan dia, lagipun dia tanya tak garang sangat dan sangat berbudi bahasa, so, aku jawab lah dengan berbudi bahasa jugak. Cara dia tanya aku ni memang bagus. Tapi agak kelakar lah aku nak jadi special sangat dgn bf dia. Dan dalam ramai-ramai perempuan yang ada dalam gambar itu kenapakah aku yang ditempiaskan sedangkan dengan member lelaki lain pun aku ada bergambar jugak. hmphh T_______T 


Dan sebab itulah dalam Facebook aku mana ada gambar aku ambil dengan lelaki kecuali bapak aku la. Sebab aku tak suka orang salah sangka, tapi jangan terkejut sangat la kalau ada. Maybe dia tu bertuah kot. Ew perasan. Okay. Byeeeeeeeeeee