Wednesday, June 1, 2011

Hellooooo! So busyy! Nahh, hari-hari memang busy nak mampos lah kan. Tapi, aku buat tak tahu je. Lantak ahh nak jadi apa pun with my work. Bill berjuta-juta pun dapat kat boss, so aku buat apa setakat gaji yang diberilah kan. Boleeeeeh? Adil kannn. HAHA. Gila tak ikhlas, no no no. im kidding. Yeah, i'm busy like HELLo. Eh macam setiap post aku membebel aku busy kan. It's REALITY. Maigod, bila kerja ni nak habis, kenapa kerja ni tak pernah habis. Tolonglah habisss wehh tapi memang ajaib lah kan kalau kerja kat office aku tu habis. 

My dear boss, boleh tak emma nak bagi cadangan office kita tu takyah kerjalah hari sabtu sebab KITA kan dah kaya, tak bankrupt nya kalau kita cuti hari sabtu kan kan kannnnn. Bank pun tutup kaunter kan hari sabtu. Hari sabtu tu lah saya nak berhibur dengan MTV, Facebook, Twitter, Tumblr, MySpace*hello ? *, suami, anak, rakan-rakan dan balik kampung tgk kebun dan kandang-kandang (oh yeahh, kampung i memang jauh 5km tauuu) Bukannya saya berhibur dengan fail-fail penyamun yang beralmari-almari tu. Dan hari sabtu tu saya nak belajar memasak, sebab saya jangka tahun depan ada orang masuk meminang. Dan saya jugak jangka bakal mak mertua saya kuat makan dan semestinya sayalaaaaa tukang masak tuu. Approve lah boss ! Saya sayang sabtu saya!!!!! LOL

Bossssssssssss! Aku nak jadi BOSS!


Sooooooooo unissue wehh, okay aku tengah meroyan kot sekarang. Babe, i'm planning to make a cake like this ...


Yummeeeeeeeeeh kan ? Just tunggu dapat gaji nanti untuk  beli my new microwave and im ready to make this superstar cake. Yayy! Bahan dia maybe aku akan hentam je kot, sebab benda ni sama macam another cake cuma colouring je yang lain. Ouchh, mengancam!